Packning...

Kära gott folk!
Totalt kaos råder  här, haha.

Alla som någon gång har varit på semester eller bara borta ifrån sitt hem, om så bara för en dag. VET JU HUR LITE EN RESVÄSKA RYMMER, haha.
Man får ju inte ner något, haha.
Man lägger framm, tar bort, lägger framm igen, tar någon annat, byter till andra LIVSVIKTIGA pinaler osv...
Varför behöver man sååå mycket bara för att man inte är hemma????
Den frågan kommer jag aldrig att förstå mig på.

 

Sedan har man besväret med att packa bil och husvagn. Inte blir det lättare heller. Man fjölar ju in alldeles för mycket. Och gubben kånkar och bär och svetten lackar. Rättsom det är hör man ett mummel bakom högen av grejer han bär i famnen: Behöver vi verkligen ta med oss allt???

Vad tror ni svaret blir på det???

JA, och åter JA!

Så jag har fortfarande några sköna timmar framför mig.

Men lugn! Jag är klar till imorgon bitti.

Men tyvärr hinner jag inte svara på Era kommentarer idag. Det kommer imorgon.

Ta det lugnt nu ikväll, hihi

/ Kram Suss

 

Oj, Jag höll ju nästan på att glömma! Har ju lovat er en bild på vårat " lilla bo" på hjul.

Lovar er att detta är en vagn, som inte LUKTAR " mögg" inte..


Kommentarer
Postat av: Ch

härlig bo :)

kommer bli perfekt semsterbo :D



ha det gott i natten

Kram//Ch

2011-08-05 @ 01:06:09
URL: http://silverdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0