FRUNTIMMERSVECKAN..

Detta är den veckan på året som gör att man kan skämmas för sitt kön, hihi
Det är som bekant fruntimmersveckan. Den  veckan som solen ofta lyser med sin frånvaro. För att istället ha ersatts med små irreterande våta droppar som kommer ner ifrån skyn. I folkmunn kallar vi det får REGN....
Och i år tycks ju dessa damer ha besatt varenda sommar månad. Det har ju regnat nästan dagligen...Inte för att det gör mig så mycket, MEN det är ju lite synd om ALLA som har tidig semester. Människan måste få sin årliga dos av D-vitaminer för att orka med resten av året.
Nu går jag in på min sista arbets vecka. Den är väl så mastodant. Det blir ca 42 timmar som skall avverkas. MEN sedan är det 4:a veckor med slappa, sola, bada ( badar inte ute, men det låter bra,hihi) och bara göra vad man vill. Och så klart ÖLAND. Sol och vindarnas ö
Men idag är jag ledig ifrån jobbet. Jag skall ut till vagnen och städa den ifrån golv till tak.
Ja, jag är ju lite pettig som ni vet, hahaha!
Eftersom det regnar kan man ju använda dagen till något vettigt, för när väl solen vågar sig fram:
DÅ SKALL JAG INTE GÖRA NÅGONTING........

Snälla Guds Herre kan du inte sluta att gråta över världen!

Jag blir så  blöt;)

/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: Fishis

Det regnar överallt! Vad är detta!? ;)

Kram BLOGGFISKEN-för dig med passion för fisk :)

2011-07-18 @ 12:35:23
URL: http://bloggfisken.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Ja, regn har man nog fått - men jag visste inte att det var fruntimmersveckan...



Fast jag själv lägger inte så mycket notis vid sådana saker :P

2011-07-18 @ 13:26:41
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0