Tänd ett ljus!....

Morgon!
Då var dagen " D " äntligen här!
Sista arbetspasset på börjat! Klockan 16, 00 i eftermiddag, börjar min SEMESTER. JIIIPPPIII!!!!!!!
Jobbade ett delat pass i fredags och när jag komm hem efter nio,så bar det iväg till Sägnernas hus. Dans till Drifters. En dans kväll som gick i svettens tecken. Det var varmt som sjutton och en MASSA dans sugna människor.
Det var bara att torka sig i pannan och ge sig ut i dansens virvlar, hehe.
Gick och lade  mig vid kl 03,00 på natten. Sedan upp igen vid 05,30. JAG GJORDE ETT DELAT PASS IGÅR OXÅ.
MEN, det gick som en dans, haha.
Kom inte ens in i " dvalan" efter middagen. Det är då man kan bli trött om man inte sovit så mycket. Men det ryckte inte ens i ögonlocken. Än kan tanten hålla igång;);)
Och nu sitter jag då här för att strax åka iväg till jobbet och göra mitt sista pass innan  MIN semester börjar.
Så man har längtat!!!!!!

Men det känns lite " ynkligt" att skriva om semester med tanke på vad som hänt i NORGE.
Ett obeskrivligt trauma har ju inträffat!
Vi tände ett ljus på jobbet igår, för att stödja våra landsmänn i sin sorg efter sina nära och kära....
Gör du det samma.
Tänd ett ljus och låt det brinna....

Hörs i em!
/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: feztis

Vad skönt med semester!

2011-07-24 @ 06:12:09
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: feztis

Härligt med semester! Hoppas du får sol och värme nu när du är ledig :)



Ja, jag blir glad och varm när jag ser barnen öppna sina presenter och lyser upp som solar! Tycker det är svårt att köpa presenter till dom redan nu, känns som de redan har allt ju :p

2011-07-24 @ 19:17:08
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Erika - Väntan på Bebis

Hej!

Nu är jag tillbaka i bloggen igen. :)



Kraam!

2011-07-25 @ 08:59:48
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Postat av: Maria HB

Hej hej!

Har avslutat min blogg just nu...tiden ville inte.

Skönt med semester! Det har jag med nu!

Vi var i Kulla i¨går och dansade till Perikles...eller försökte....på 40 min var dansgolvet fullt och man fick bara "hoppa" med!

ha det skönt på semestern!

Kram

2011-07-25 @ 14:05:00
Postat av: Ch

varma tankar till de drabbade,det är så hemskt att jag fortfarande tror att jag drömmer.. tänka då vad dem drabbade tänker och ser på saken! jag tänker oxå ett ljus och låter det brinna!! kram/Ch

2011-07-29 @ 01:15:28
URL: http://silverdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0