En slagen hjälte......

Nu har det åter blivit några dagar sedan jag har givit något liv ifrån mig!
Men jag är en slagen hjälte, haha.
Allså inte bokstavligen, men jag hinner bara det allra nödvändigaste.
Först så är det jobb ( en mastodont vecka) och sedan hem till min lilla borg, för att städa. Fönsterputs och "lupp" dammning har tagit på krafterna. Och där emellan så har jag hunnit med att baka. Sedan är det till att tjata på resten av familjen som tror att man skall hinna allt typ på torsdagen innan den stora dagen. JAG PRATAR OM STUDENTEN som är nästa fredag.... Okey, visst behöver man inte vända på hela huset bara för det. MEN jag vill att det skall vara tipp topp på slottet.
Men att inte få respons när man säger någon, kan reta "gallfeber" på mig. Det är som att vifta med ett rött skynke framför en tjur. Effekten blir likadan. Fru Lundin går upp i små atomer som sedan sammanstrålar till en stor " bomb" som exploderar.PANG!!! Då skall man försöka att inte vara för nära om man har sitt liv kärt, haha. Och tjat tar på den positiva energin. Då gör jag det själv i ren ilska. Ja, ni ser jag har ju knappt tid att gå på toaletten, än mindre att sitta framför datan, hihi
Men jag kan lugna er med att säga att detta är bara temporärt. Den 1 juni är den vanliga Suss tillbaka. Sedan är det 2 år till nästa gång. Och fungerar inte det denna gången, så blir det catering firma som gäller nästa gång. Prismässigt så gör det inte så mycket;)
Även trädgården behövs ses över. Man kan ju inte ha en äng som gräsmatta....men i och för sig. Det kanske skulle fungera. Då kan ju alla ta var sin filt med och slå ner ashlena på och sedan kan vi äta på backen. Då behövs det inga bord och annat krims krams....
Det skulle lätta på endel måsten, haha.

Men det är väl bäst att hålla sig väl med släkten. Bäst att sköta sig, annars kommer man att valsa runt som samtals ämne en lång tid framöver....Sina vänner väljer man, släkten får man!


Inte är det glada miner precis, haha
Trädgårds nissarna i högvarv.
Undrar om detta är student klädslen:):)


KÄNNER MIG LITE SÅ HÄR JUST NU! HAHA
HA EN FIN FREDAGS KVÄLL !
/ KRAM SUSS


Kommentarer
Postat av: AnnaE

Hej!!

Förstår att du har fullt upp!

Men kul att du visar några livs

tecken! :)))



Ha en sköner helg!

Kramiz

2011-05-20 @ 19:55:49
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Mimmi

Kikar in och önskar dig en underbar lördag fina du :)

Kramar ♥



2011-05-21 @ 09:30:24
URL: http://mimzzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glöm inte att man faktiskt kan välja bort släkten oxå om man vill!

2011-05-21 @ 11:11:04
Postat av: AnnaE

Japp!! Vi syns 1 Juni!

2011-05-21 @ 19:18:39
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Mariette

Känner verkligen med dig, man vill ha det så fint det bara går när man ska ha fest.

Fast man håller på och förbereder och fixar i flera veckor innan ...och så är det över på några timmar och det blir till att städa igen =).

Varje gång det är över så tänker jag att: "Nästa gång ska jag minsann inte städa så mycket o.s.v"



Ha en bra dag och jobba inte ihjäl dig, det är det inte värt!



2011-05-22 @ 15:20:00
URL: http://mariettesrora.blogg.se/
Postat av: Mystjejen

Här var det fullt upp som vanligt, kul att se lite livstecken Kramar söta och var rädd om dig <3

2011-05-22 @ 20:18:51
URL: http://blogg.mystjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0