Vädret!!!

Vem av ER är det som har mördat spindeln, haha?????
Men tanke på att det regnar just nu. Inte för att jag skall klaga på regnet, det behövs verkligen komma en rejäl "rotblöta". Det är torrt i marken så att det knastrar när man går, haha.
Men är det inte konstigt? Förra veckan var det så varmt så att man gick omkring i bikini. Man små pustade för att värmen kommit så fort och tidigt.....endel drog säkert en " ramsa" över jävla värme ( men inte jag inte, haha).. Sedan blev det lite kallare och för bara några dagar sedan så SNÖADE det ute. I det läget så gnuggade man sig i ögonen och endel beställde säkert tid hos synsam, haha. Och nu dom senaste morrnarna så har man fått skrapa bilrutorna..Är det inte konstigt så säg. Så nu är vinterjackan fram plockad igen och bikinin lagd på is;);)

Jag vill ha värme igen och det är NU....nu..nu..nu


Eller är det vintern som kommer igen????
/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: AnnaE

Heeeej!!!!!

Har saknat dej och din fina

bogg!! Jag följer självklart

med hit!! Ligger redan i

favoriter =)



Kraam <3

2011-05-05 @ 20:13:17
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Mystjejen

Ååååå söta klart att jag fortsätter följa dig här på din nya blogg. Kramar <3

2011-05-05 @ 22:39:02
URL: http://Blogg.mystjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0