Sex eller SEX???

Morgon!
Sätt nu inte kaffet i halsen! Det skulle inte vara sååå bra.
Vad har jag nu tänkt på för att komma in på sex???
Ja! Det började med att jag googlade för att hitta siffran.
Lill killen han fyllde just sex år igår. Han är en stor kille nu. Jädrans vad tiden flyger iväg.....
Det kan kännas som " igår" när han föddes och vi kom hem med vårat lilla underverk....
Det kändes ju bra med tre barn, så här var det lixsom slut på barna födande. Så lill killen skulle ju vara liten längeeee, men som allt annat så växte han oxå ur spädbarnsåldern alldeles för fort. Och på den vägen är det. Snart är han 18 och drar iväg till tjejen i bilen...borta är mamma som den som är först på kärleks stegen, haha. MEN det är ju så det skall vara.

GRATTIS ALEX!




Men på ALLA bilder som fanns på google sidan så var det någon anspelning på just känslan SEX....Hittade en bild jag ville ha och hamnde då på en artikel angående sex på äldre dagar.

Lästen den och blev bestört!!!!!

 

Det stod att varannan man och var fjärde kvinna mellan 57 och 85 år. Har haft sex det senaste året! Inte mer???

Det hade väl varit bättre att läsa att alla har hade haft sex det senaste året. Visst vet jag att med stigande ålder kommer diverse problem som gör att " sex" inte fungerar på traditionellt vis. Men sex är inte bara "penetrering"...det är ju bara fantasin som sätter gränsena. Det finns ju faktiskt ganska mycket ute på marknade att till gå för att ge livet sina " ljus stunder" en skjuts...;)

Östrogenpreparat, glidmedel, krämer, testosteronprepparat, hälsoboden, sex butiker m.m

Skulle det inte fungera så kan man ju prata med " farbror doktorn" och få ut skrivet lite " starkare" grejer. För sex är väl oxå en del av livet? Skall man behöva " dö" i omgångar fram tills man slutar att andas???

Eller slutar man att känna sig " sexig" vid en viss ålder??

Ja, jag lär väl komma framåt i åldrarna oxå och får se hur det själv blir!...Men inte är det något jag känner längtan efter. Jag kanske kommer att bli " äldreboendets" skräck, haha. Springer omkring med min rullator i bara " rafsettet" ( blöja istoppad för inkontinens läckage..)...röda naglar, röd putande munn och viftar förföriskt med ögon fransarna till allt som rör sig ( i alla fall det manliga könet). Ni kan ju föreställa er den bilden, HAHAHA ( Ingen vacker syn, kanske)...

 

 

VAD TROR NI??

FÖRSVINNER SEX???

 

/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha nje riktigt så illa va de inte, men läraren va riktigt snygg :)

2011-11-10 @ 16:43:03
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0