Ett sent inlägg....

I och för sig! Vem bestämmer om det är sent eller inte, hihi ( Men kl är 01;30 på natten;))
Här finns det ju inga naturliga säng tider för en annan;)
Det är som jag läste på en annan blogg: Jädrans svårt att få till det när den gula lampan lyser ifrån en klar blå himmel. Då vill man inte vara inne. Då är det ut som hägrar.
Idag har jag varit två vänder på den lokala plantskolan i byn. Jag ligger efter med att ha planterat ut mina växter i urnorna. Jag som brukar vara först, ligger bland dom sista. Huga! det känns inte bra....
det tar ju lite tid att bestämma vad man vill ha. Och vid midsommar så rear dom ju ut dom planterna som finns kvar. Och det är ju ganska snart. Tänk vad tiden flyder iväg. Kanske inte när man skall se frammåt, men att se tillbaka ger en ju kalla kårar över ryggen. Allså skjut inget upp till morgondagen som du kan jag göra nu....Man vet aldrig vad morgondagen har i sitt sköte....

Vad har jag gjortr sedan vi hördes sist:
Jag får nog säga att det gått i dansens tecken.jjag har hunnit med att DANSA BÅDE TILL tHE PLAYTONES, L-K´ARNA, OCH SCOTTS.....Får se om det blir dans på lördag ( PINGSTAFTON)igen......

/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Jonnie

jopps klart ja gör :) lycka till igen :)

2011-06-09 @ 09:47:19
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Mariette

Precis, dom rear ut plantorna till midsommar. Jag köper bara några innan och väntar tills det blir 50%. Ja man är en riktig snåljåp ibland hihi

2011-06-10 @ 20:08:18
URL: http://mariettesrora.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-19 @ 03:17:01
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: susanne

SV: Smsa Låna

Vad skoj att du tyckte om vad du läste. Du är välkommen att snubbla in igen och ge GÄRNA en kommentar.

/ Kram Suss

2011-07-19 @ 08:52:02
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0