Ned räkning .....

Ned räkning har börjat!
Måndag igår, tisdag idag, onsdag efter det, torsdag ligger inte långt borta och sedan så är det den stora Student dagen.
Det är all denna hysterin kretsar omkring. Stora tjejen Emelie tar studenten på fredag den 27 Maj. Vi ligger tidigt här i kommunen. Bara för att det inte skall krocka med andra avslutningar. Och att klasserna har som tradition att göra en resa. Då tyckte lärarna att det inte blev så mycket gjort den sista veckan,  så dom tidigare lade avslutningen, och det var väl ett smart drag av dom.
Man får inte vara dumm, för då blir man lärare, hihi
Idag har jag gjort dom sista fönstren, städat alltan och gjort rent i ugnen. Ha! Man kan ju tro att det är jul så som jag kryper runt och städar......men vill ha det snyggt. Det är nog sjukt att tänka så;) Men det drabbar ju bara mig själv. För som vanligt så sover resten av huset nu och jag är själv vaken och pysslar. Jag får mest gjort på kvällen och små timmarna. När jag kan vara för mig själv. Försök inte att förstå sig på mig, Herr L har inte ännu kommit på det och då har vi ändå varit ihop i över 21 år, haha.
Har gjort en plan som skall följas. Gör jag det så fixar sig allt.Jag lovar=)

Kommentarer
Postat av: Eva

En mycket rolig och intensiv vecka för er. men kära du spara dina krafter så du har energi kvar på fredag. Får gästerna lite äta och något gott till kaffet och det är fräscht på toa och där man skall äta så är det bra,det är ingen som denna dag tänker på hur det ser ut för övrigt, vi mammaor har en förmåga att överarbeta saker.

Ett tips använd papptallrikar till maten,så ställ gärna fram något snyggt man kan slänga de i. Glöm inte ta med en hink till alla fina rosor och blommor de får vid Tingsholm. Förbered och så ett stort antal vasar och lämna plats där de placeras. lovar det kommer se ut som en blomsteraffär när dagen är över.Jag tänkte åka in och kolla på balen vilken klass har Emelie gått i? Vore roligt att se henne,något kännetecken att titta efter? Se till att all mat och sittplatser och kläder är färdigt på torsdagkväll,noter att jag skrev kväll och inte natt för den är till för sömn. Ha en bra vecka ,det är stort för både Emelie och er, ni kommer vara oerhört stolta som föräldrar med en tår i ögat kan jag lova och glöm inte att njut av stunden Suss kram Eva

2011-05-24 @ 11:22:54
Postat av: kaffehörnan

Ja de går fort nu

kram

2011-05-24 @ 17:54:29
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0