Torsdag 5/5

God förmiddag på Er!
Vad det känns skönt att vara igång igen. Saknar att inte kunnat ha " knattratt" på datorn och sitta och skriva!
Har ni tänkt på så många vänner man har här ute! Det är ju rent makalöst. Jag bockar och bugar, tack för det!

Livet har knallat på som vanligt under min frånvaro. Jag mår prima. Men vill nog sända ett varnande finger: Den närmsta tiden kanske det kommer att bli mycket " student" snack, haha. Den stora tjejen skall ta studenten den 27 Maj. Och då kommer det att bli lite folk här hemma. Det är mycket som skall göras och klaffa till hennes dag. Det är inbjudan till 50 personer i dags läget.. Men det blir förhoppningsvis lite mindre. Det finns väl alltid någon som inte får ledigt och kan komma. Dagen är ju en fredag. Mat frågan och servering skall vi gå igenom. Det känns ju lite som ett storkök, haha. Men om jag får skryta lite så är jag bra på att organisera, så det kommer att bli bra. Så fort anmälningsdagen gått ut kan jag köra på för fullt. Då blir det speed och plannering för hela slanten:):)

Idag har jag ledigt och skall tillbringa dagen hemma. Lite att dona med.
Nu skall här fikas och sedan är det kålpuddingen som skall bli klar. Det luktar " skit" i hela huset, haha. Men det är tur att det smakar bättre än det luktar med kål, haha.

Vi hörs igen under dagen! Hej!
/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack snälla för ditt stöd och att du skrev under med ditt namn...det betyder mycket för mig och min familj <3

2011-05-05 @ 13:11:08
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: Maria

Kul att du är tillbax. Jag ska jobbaikväll efter 6 dars ledighet..gissa om jag inte är motiverad...skulle kunna ta semester nu och resten av året...skittrött!

Kul med student....

ha en bra dag!

Kram

2011-05-05 @ 13:48:38
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0