1:a December

Morgon, morgon!
Idag är det då första December.
Den mörkaste månaden på HELA året!
Den som inte tror på det kan ju titta ut igenom sitt fönster...
Igår var det ju Anders dagen! Och det sägs ju: OM Anders braskar så slaskar julen....
Så nu fick jag åter hopp om snö. För HÄR var det ju varmt och plus grader, haha
Hoppet överger mig aldrig.
Idag mina vänner så blir det inte så mycket aktivitet på denna kanalen.
Jag jobbar en mega dag idag. Startar 6,45 och slutar 21,45. Där emellan har jag några timmars rast oxå. Mellan kl 13 - 15, 45...
Så jag vet vad jag skall gör idag.
Hur har vi det med Dig då!
Vet du vad du skall göra idag???

Klagar inte på mina arbetstider alls..

Men visst sjutton vore det trevligare att jobba emellan 07 - 16..

som en kontorsråtta, haha.

Idag känner jag mig snarare som en mulvad som aldrig ser ljuset..

/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: Ninna

sv: Ja du säg det,tänk vad det ska krånglas till ;)



OJ, det var en tuff jobbdag !!!

Här var det också slaskit igår, så det blir nog en vit jul :)



/ Kram Ninna

2011-12-01 @ 06:19:00
URL: http://ninna-b.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Usch vilket arbetspass du har idag!

Själv är man ledig!

Kram

2011-12-01 @ 10:32:51
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: HomoErotis

Här som vanligt denna veckan 14 - 23. Har redan hunnit köra/springa runt och shoppa. Ha det fint, vännen.

2011-12-01 @ 13:21:16
URL: http://homoerotis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0