Förhandling....;)


Här pågår just nu förhandlingar, haha
Vi har hamnat i en återvänds gränd ang hur länge vi skall stanna på Öland!!!
Eftersom jag älskar denna lilla ö i vårat underbar land är jag av en annan åsikt än " han", haha.  Herr L tycker att det bara regnar och blåser ( förstår inte var han fått denna vridna syn ifrån), så tycker jag att vi kan avsätta en så dära 10 - 14 dagar på detta. Herrn tycker en vecka max, hihi. Förstår inte varför mannfolk skall vara så trööög tänkta! Förstår dom inte vilken tid det tar att planera, packa, stuva in allt i bilen och vagnen, packa upp igen för att vara på den säkra sidan att ALLT verkligen är med;);) Efter en sådann pärs måste man på semester och vila sig lite..
Vad behöver en man packa??? Ett par kalsonger, 2 par sockar och en kamm.....sedan är dom färdiga. Att ta med sig rakapparat är väl alldeles onödigt. Dom är ju på semester, hehe!
Skall lägga in" tummskruven" om  detta drar ut på tiden:):)
Men jag räknar med förlikning innan klockan slagit tolv och det är läggdax, hahahahaha ( Håll nu fantasin i styr, ler).

Sitter just nu och äter TACOS! Det är bland det godaste jag vet..

Bara synd att man stoppar in alldeles för mycket! Och rättsom det är, är man bara SÅ PROPP MÄTT!

"Äta bör man, annars dör man"!

Det behöver ingen säga två gånger till mig, haha

Har kvällen varit bra???

/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: sofia

Åh, jag älskar tacos! Är gärna med i dagens tävling på min blogg, "Mardröm" :) Ha en bra dag! / Holgersson

2011-07-22 @ 09:56:37
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se/
Postat av: Floorballs

-Stanna på öland ett tag & försök att "varva ner" en smula...?

-Härligt väder är på ingång om ett par dagar:)



Ha det bra!

2011-07-23 @ 03:37:14
URL: http://www.cashtips.se
Postat av: Mystjejen

Så gott det såg ut med tacos mums =)

2011-07-24 @ 17:55:33
URL: http://blogg.mystjejen.se
Postat av: Ch

åååhh, Tacos!!!

Favoriträtten rakt igenom!

och den här tacotallriken ser yuumiii ut,

och det är precis vad jag skall ta och käka nu, Tacooos! : )

2011-08-02 @ 17:13:47
URL: http://silverdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0