Blondinen.......

Japp! Då var det gjort nudå!
Vi får sannerligen hoppas att IQ inte sitter i håret, hahaha. För då kan jag väl titulera mig för: Stupid blond!
Och jag tror ju inte att blondiner  är mer IQ befriade än någon annan person med annan hårfärg.
Blondiner är kanske dom som är smartast, fast dom inte visar det?????
Att sätta slingor i håret är ingen lätt sak. Tänk er själva att dra en MYCKET tajt kondom över huvudet;). Och sedan kommer man att plocka upp små hårslingor med en virknål......Har man kort hår så går det ju fortare, men med långt hår så dras det riktigt rejält i kallufsen, haha. Och det tar tid. Sammanlagt 3 timmar. Sedan finns det lite olika sätt. Endel salonger använder foli slingning. Men det vill jag inte ha. Endel resultat av detta ser ut som man har tussar med ljust hår i sitt egna. Och dessutom fungerar det inte på lång tagel.
Sedan blir man sittande i en värme ugn. Och när dom tar bort den så får man sig en amoniak chock. I detta läget så får man en akut astma attack, host, host.
Sedan skall då " kondomen" dras av håret. DET KÄNNS!!!!!
Herre gud! Vad gör inte kvinnor för att bli fina. ( I alla fall så tror vi det, och låt oss leva i den uppfattningen;);)
Kvinnor har ju i alla tider hittat på konstiga saker för att förbättra sitt utseende och levene. Eller vad säger ni om att ha arsenik i ansiktet ( för att bli vit i ansiktet - dåtidens skönhet ),  bada i mjölk ( för att få len hud),  ha bröd i håret ( för att få upp håret så högt som möjligt) eller att dra åt en korsett så hårt så man skulle få " geting" midja ( där gick det inte att andas)  osv...
Att ha arsenik i ansiktet gav garenterat blek hud. Dom måste ju mått rejält illa och värre, dött! Att bada i mjölk, det måste givit en skön odör omkring personen. Vi vet ju alla hur SUR mjölk luktar, hihi. Att ha möglat bröd i håret, ojoj. Undrar hur dom lyckades hålla sig undan fåglar på sina promenader ute på den tiden. Och att dra åt en korsett så hårt att man inte kan andas. Ni kan ju prova med att ta på er ett par för små byxor. Man kan ju inte röra sig, ont i magen, och man får inte luft. Inte konstigt att damerna gick med luktsalt i armen. Men det var ju även ett gyllene tillfälle för herrarna att klämma och känna lite, medans deras " hjärtedam" var avsvimmad, haha

Det kan se långt ut men jag har ändå klippt av ca 10 cm. Detta håret växer som ogräs.

Och jag äter inte gödningsmedel;);).

Men det är inte ofta som jag har det nersläppt. Jobbar man innom vården så får man allt vara snäll och ha det upp satt....

 

 

 

- IQ! Vad är det????;P

 

Vill ni se vad jag hade för färg innan så får ni kolla i inläggen som jag gjort innan. Detta är inte någon " fjortisblogg" med innan  och nu inlägg, HAHA. Lite får ni allt göra själva;);)

PS: För er som är intresserad så har inte Svea kommit ännu. Så nu får jag sätta upp lappar och sätta in en annons i lokaltidningen, snyft......

/ Kram Suss

 


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Håller med!



Han jobbar bort 14 dagar och hemma 14 dagar.

Han är sjöman, underhållningschef på en passagerar färga.

2011-09-20 @ 11:18:11
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det där blev ju jättefint :)

2011-09-20 @ 12:07:01
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: HomoErotis

Kanonbra.



Sv: Detta med skor, jo jag har mer är 2 par. Bl.a. 3par converse, thihuhi + några fler.

2011-09-20 @ 13:43:52
URL: http://thalgman.se/hs
Postat av: elfina

du är urfin i blont! äsch, det där med iq är bara skrock. Jag bakar brödet bara för att det är LCHF godkännt, annars hade jag köpt. Älskar allt bröd, synd att det är så mkt kolhydrater i.



Ha en toppen kväll

2011-09-20 @ 14:10:47
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Jonnie

haha ja visst e de lite jobbigt att bli gammal, och de e så man märker de, att barnen växer o blir stora, brukar känna mig som 25 men så e de ju tyvärr inte längre :)

2011-09-20 @ 14:36:35
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: AnnaE

Snyggt!! :)



Kram

2011-09-20 @ 18:40:11
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0