Allvar

Att ta ett " snack" med dottern om livets allvar,  hör väl inte till det bästa fredags nöjet man kan tänka sig. Men någor som är nog så nödvändigt. Det är ju så att man kan bli ned stämd ändå.
Tror inte jag skall gnöla igen om att det skulle vara roligt att vara runt 25-års åldern igen. Det är rätt så skönt att ha endel problem " bakom" sig, haha. Ni vet: kärleks problemen, livs frågorna ( som jag nog fortfarande inte fått svar på), har man valt rätt studier eller jobb. Kommer jag att bli gift och få barn?? Ekonomin - om man ens har någon. Skall man bli en SVENSSON eller skall jag se till att gifta mig rikt och bli en svensk "lyx hustru"......
Ni ser att det är bredd på livet och att ingen undran är mindre eller större än den andra...
 Att få vara ifred  när man går på toa.
Kan väl aldrig vara för mycket att be om....
 
/Kram Suss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0