Dansafton......

Då var jag iväg igår med Herr L och en kompis Siggan och svansade runt på Sägnernas hus.
VILKEN DANS KVÄLL!!!!!
Det finns ju bra danskvällar och danskvällar;);)
Igår var det bara såååå skoj...
Det var ju fågel flocken FLAMINGO kvintetten som spelade. Och hur dom spelade. SUPER!!!
Dom spelade skjortan av alla nya band. Musiken var så dansvänlig. Både i buggen och foxen, gillas, gillas.

Hasse Carlsson: en av dom " gamla tro tjänarna... Sjunger bara för underbart......Långt bort där näckrosen blommar.......

 

Dennis Jarnebrink tillsammans med Hasse är grundplåten i gruppen.

Dennis har så skönt" mellan snack" på breddaste Göteborgska, hihi.

 

 

Douglas Möller är fd medlem i " the Spotnicks", så ni kan förstå att han kan spela gitarr.

Han vet vart han skall placera fingrarn. Nu förutser jag att ni vet vem Spotnicks var, om inte kolla av på YOU TUB!


 

Stefan Kardebratt: i hans klaviatur finns allt man kan tänka sig. Därför kör Flamingo bara med med " live" musik. Här är det inget fusk med förinspelad musik inte..Genuint skall det vara:)

Lars Lindholm. Utan honom ingen tackt att hålla sig efter. Har ju sagt det förr att jag gärna lyssnar efter trummornas tackt fasta slag. Och som vanligt är det svårt att ta ett kort på den personen som slår på trummorna.

Radar paret. Tänk att ha spelat ihop i 50 år. Det har dessa gossar gjort. Och det märks. När dom sjunger så låter det så vackert i stämmor.Bara harmoni......Nidälven stilla och vacker du är........
VAD TROR NI DOM SPELADE FÖR LÅT HÄR???
GISSA!
Guitar Boogie så klart.

Nackdel med att vara ute och dansa, är att man får så gruvligt ont i sina armar. För det finns ju dom som dansar med begreppet: skakar jag henne tillräckligt länge, så försvinner hon.. Så armarna känns 20 cm längre än igår, hihiha. Och jag har ont i kroppens ben. Dansade med en person som antagligen trodde att han var en orm som skulle krama ihjäl sitt byte ( jag var kvällsmat) . Så jävla hårt höll han i en...........
Dans till nästa helg oxå.....Då är det " ögongodis på programet) SCOTTS

Så jag åkte hem Salig och LYCKLIGT...........

/ KRAM SUSS


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag föredrar ju varianten med sanna släkt men de yngre...:Arvingarna!Lyssnat på dem som en yok i yngre dar!

2011-08-21 @ 08:40:06
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Goa gubbar allihopa :)

2011-08-21 @ 14:05:32
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

åååh flamingosarna <3 :D

2011-08-23 @ 00:09:08
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0