Resumé...

Men herre gud vad en vecka springer fort iväg....
Här kan vi snacka " snabba" tider och" världsrekord", haha. Har kollat friidrotten, spännande.
Första arbetsveckan är av klarad OCH som vanligt gick den över med en massa saker att ordna med och att göra. Undrar ibland? Hur mycket fritid har man som vuxen med familj?????


Vad har då hänt här sedan sist jag skrev ( torsdags morgon)??
Stora tjejen var hemma och sov några nätter. Det var länge sedan. Hon har ju jobbat borta i 10 veckor. Det var ju skoj. Länge sedan man fick rå om sin " lilla" tös, hihi....mycket att prata om.
Har varit på mammografi med " bröna". Det gick som en dans denna gången. I vanliga fall brukar det vara ett himla bökande, tryckande, klämande. Och häng dit och lägg armen dit m.m Men denna gången gick det på mindre än 10 min. Och vet ni varför? Jo, det var en man som skötte det hela, hihi. Hur trevlig som helst. Han gjorde det hur smidigt som helst. Och det var nog som vi skojade om sedan. En man har det rätta HANDLAGET;);).
Det är en buss som kommer hit till stan. Den brukar stå vid reningsverket. Då slipper vi Ulricehamnare att åka till Borås. Nu kan man ju sticka dit under arbetstid. Annars skulle man behöva ta ledigt ifrån jobbet och en halv dag skulle gå åt. Nu gick det på 15 min. Det är stor skillnad..
I fredags kväll så tog jag mig lite " fritid". Då var det dans i Sägnernas som gällde.
Grabbarna " Grus" hade intagit scenen:

Ser ni dom lääängst där borta?

Dom har skaffat sig lite ny scen dekor. Det är nu ljus ÖVER allt. Ganska läckert, men kanske lite i överkant för ett dansband, hihi.

Har jag glömt att säga vilket band det är!

SCOTTS! Naturligtvis, gilla, gilla.

 

 

Som vanligt så levererade dom sköna danslåtar som man kunde njuta till.

Dom har precis haft lite semester så dom var väl på " hugget" och det var vi som publik oxå..

 

Roberto har lite närkontakt med publiken.

- Trevligt att du kom hit!...

 

Och som vanligt så kämpar lille för att " synas" där bakom trummorna;);)

För er som inte vet! Så skall han bli pappa innom en snar framtid. GRATTIS!

 

Claes bland alla sina maskiner.

Man behöver nog vara väl så teknisk oxå för att vara dansbands sångare.

Bara han inte glömmer bort att sjunga!

 

Vi gillar dig oxå LILLEN<3

 

Scotts i full action. Och publiken hänger på;);)

Det är lite svårt att ta bra kort i alla ljus som blinkar hela tiden.Men några blev det allt=)

 

Och vi av slutar dans aftonen med ett litet " ego" kort på bloggerskan själv.

Att dans  det är livet det, haha!

Kramiz på Er! / Suss

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Scotts gillas mycket :)

2011-08-28 @ 11:54:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Mariette

Ja jisses vad tiden springer =)

Jag har bara varit på mammografi två gånger men ack vilket bök och sicken smärta, frågar efter en manlig nästa gång haha

Du är skitsnygg på fotot!

2011-08-28 @ 12:41:35
URL: http://mariettesrora.blogg.se/
Postat av: Jonnie

haha nje de va ingen att hålla i handenj haha

2011-08-28 @ 13:11:06
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Johanna

Visserligen, men pappan hade själv försatt sig i den fällan..... han frågar flera gånge rom ungen vill ha krov han säger nej..och sen när ungen vill ha sin krov så får han inte för pappa ska se fotboll... varför då säga vi går precis när du vill.... lite dubbelmorla där... :)



hehe ja henrik är urläcker...... :P Han har tafsat på mig haha.... :P

2011-08-28 @ 18:13:43
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Mystjejen

Scotts är super!

Så fin du är på bilden, snygging där =) Kram <3

2011-08-28 @ 20:37:18
URL: http://blogg.mystjejen.se
Postat av: neli

hoppas du haft en bra helg =)

2011-08-28 @ 21:03:44
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: Maria

Ahhh....scotts kommer hit till skåne nära mig!!!!!! Men då kan jag inte, då har vi Österlen lyser den kvällen nere hos min farmor på spinneriet...är det inte typiskt! Får kasnke ta en sväng dit när lyset är slut!

Kram

2011-09-02 @ 18:36:56
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: marika

Hej! Jag håller med johanna och mystjejen att scotts är superbra och bäst! Visst är henrik urläcker och snygg! Jag har fått träffa denna ursnygga sångare 2 sommrar efter varandra när dom har varit hit till finland och spela! Ifjol hade jag turen att få bli fotograferad med denna snygging till sångare i år fick jag hans autograf!

Hälsningar från en som är scottsgalen i finland! kram!

2011-09-09 @ 11:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0