Opps!!! Redan 2: dra advent

Där gick denna helgen oxå....
En helg är alldeles förkort!
Vad fick man gjort denna helgen då?
Husgöråmål så klart, haha.Dessa bestyr slipper man  aldrig undan. Skurat och fejat i vanlig ordning....
Sedan i lördags så blev det dans oxå...Boråsparken bjöd med Drifters oxh Titanix.
Det var inte lika mycket folk som förra helgen, MEN det gjorde inget alls. För förra lördagen var det alldeles för mycker dansande personer. Igår kväll så kunde man röra sig fritt, utan att behöva tänka på alla andra....
Dansade så att det stod härliga till;);)
Idag på em/kväll så blev det till att göra ett arbetspass.
Sedan hem och göra ihop en pepparkakedeg ( glutenfri). Den skall jag baka ut på tisdag hade jag tänkt mig. Om det nu finns något kvar vill säga. Du förstår! Jag har ett konstigt kylskåp...det tycks äta upp allt som är gott och bara lämna kvar lite rester! Det är så med mjölk paketen oxå. När jag kommer och skall ha mjölk så brukar det bara finnas en " ynka liten" slatt på botten. När jag frågar vem som har ställt tillbaka sååå lite så får jag till svar: INTE JAG!
Allså så måste det vara kylskåps monstret som är framme och tar det, haha!


Är det ett gäng med dessa " hårdingar" som jag har som inneboende i kylskåpet???

Kanske dax att rensa upp bland kollektiv inneboende..

Eller vaför inte ta ut SKYHÖGA boende kostnader?

Då flyttar dom nog snart, hihi

 

 

Hoppas ni haft en trevlig advent!

Ätit några LUSSEKATTER och PEPPARKAKOR?

/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: HomoErotis

Skönt med trevliga helger, trots att dom rusar iväg.



Sv: Nää, har inte blivit av att skaffa strykjärn. Hade förut, men det paja. Sedan använder jag sällan skjortor och det var dom enda plagg jag strök. När jag var lite så strök Mamma strumpor och kallingar, lite allergisk mot strykning då ju.



Helgen har varit kanon, trots frånvaron av Mannen. Ha det gott. Kram.

2011-12-05 @ 04:49:42
URL: http://homoerotis.blogspot.com
Postat av: Ch

Nämen vad trevligt, borås, mina gamla trakter..

du får hälsa stan nästa gång du är där:)

och visst är det skönt att få dansa av sig ibland!

2011-12-06 @ 19:53:41
URL: http://silverdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0