Inget som inte kan fixas till....

Det är som jag alltid har hävdat!
DET FINNS INGET SOM INTE GÅR ATT FIXA TILL MED LITE AJAX OCH SUPERLIM!

Idag har jag då hållt på med vagnen. Skurat och fejat. Tro inte att jag är klar än. Det är mycket som skall gås över. Herr L håller till på ut sidan. Lite lamp byten och sådär, hahaha


Eller vad tror ni om detta! Lite vatten och såpa, sedan kommer den att skina som solen i KARLSTAD;);)

Lite skavanker får man ju räkna med om man skall åka " lågbudgett". Lite hål i plåten är bra om det skulle bli varma dagar. Då svalkar det skönt=).

Lite nya gardiner, sedan kommer det att kännas som hemma:):)

SKÄMTAR BARA !!!!!!!

Denna vagnen skulle jag inte sätta min fot i. Än mindre utsätta min familj och med trafikanter för...


MEN DENNA KANSKE:



En nätt liten husbil för YNKA 3,5 mille ( bilen medföljer, hihi).

Vilken galning skulle köpa detta vrålåk? En person med en stor börs eller någon som vill " knäppa" sin skrytiga granne på näsan???

Ni skall få ett foto när jag är klar på mitt semester bo.

Finns det flera semester planerare på G??

/ Kram Suss

 


Kommentarer
Postat av: Jonnie

åhh gud vilken cool husbil, de tar jag

2011-07-18 @ 22:21:42
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: AnnaE

Ja den var inte dum alls:)

Nä mina sem planer är nog slut

får se om det blir nån dags

tur i veckan...Men fast man

börjar jobba på Måndag betyder

ju inte det att sommarn e slut

man kan ju hitta på nåt på helgerna

Och e det fint väder kan man ju ta

sej ett dopp efter jobbet :))

2011-07-19 @ 00:13:16
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Erika(jyringen)

varför har du en bild på min husbil på bloggen??(menar så klart nedersta bilden)...ne ok wishful thinking från min sida :P



sv.nej jag tror nog inte min mamma håller med men som tur är så är det min blogg å jag som bestämmer :P

2011-07-19 @ 22:45:42
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0