Veklingar.....

Vart har den SVENSKA VIKINGEN tagit vägen???
Den som är stor och stark och inte rädds någonting.....!
Den som går med bara över armar och bar över kropp mitt i smäll kalla vintern. Den som kan dricka MJÖD utan att bli full. Vikingen halsar det som vatten...Den som sliter en halv gris i tvådelar med bara händerna! Den som tar en gris skinka i två bett! Den som får en halv tunna i huvudet utan att vackla, vid ett slags mål. Den som dagligen ser " döden" i vit ögat.......VART ÄR HAN???????


Ja, inte är han här inte!
Här har det varit lite varmt i ynka två dagar. Och vad gör folk?????
Gnäller så att man kan spy!!!
Det är för varmt, bättre när det regnar, jag tål inte sol och värme, det pustas och stönas, det kvides och gnälles. Jag vill inte gå ut, jag blir så konstig utav värme, tål inte ljuset, drar ner alla persiener , för att sedan gå omkring i ett total mörker ( släkt med mullvaden kanske)...
.Och vi skall kalla oss för ättlingar efter vikingarna! SKIT HELLRE!!! Snarare att vi härstammar ifrån en klen FRANSOS...Detta snigel och grodlårsätande folk. För dessa djur var väl dom enda som Fransmännen kunde slå ihjäl med sina händer, hahaha

Här snackar vi pojkar med ckoklad i!!!

Inga sillmjölkar inte. Utan karlar som inte var rädda för någonting. Inte skulle

dom ha gnällt som " kärringar" för lite värme inte...

Jag efterlyser lite " stake" i det svenska folket...

Ge faan i att gnälla så mycket!

Förresten! är det någon som sett filmem : DRAKTÄMJAREN?

Om inte ,kan jag stark rekomendera den!

Fick mig många asgarv under denna

filmen...


/ Kram Suss


 


Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Jag är ingen stor vän av värme - så jag är nog mer svensk än viking.



Jag vill att allt ska vara lagom! :P

2011-06-29 @ 05:04:37
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Anonym

Ja om folk kunde vara gnällfria åtminstone de få veckor vi faktiskt har lite sol och värme i det här landet, det hade varit skönt!

2011-06-29 @ 06:12:47
Postat av: susanne

Sv OKÄND:

HÅLLER MED DIG FULLSTÄNDIGT!

Ha en bra dag i solen:)

/ Kram Suss

2011-06-29 @ 06:41:17
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/
Postat av: Mariette

Det är jag som är "den okända" hihi

2011-07-02 @ 20:51:23
URL: http://mariettesrora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0