11 -11 -11....

Har ni tänkt  på vad det är för datum idag?????
Så många ettor det är;)
I våran lokal tidning så stod det att det är en markant ökning på dom borgliga vigslarna idag.....En lätt datum att komma ihåg eller? Men jag tror nog att den dagen blir lika svår för det manliga könet att komma ihåg efter några år som allt annat......;)
- Älskling! är det något speciellt du skall komma ihåg idag???
- Nehe! vad? Har jag glömt ett möte, eller att barnen skall ha med sig något????
- Nej! Något som vi pratade om för länge sedan???
- Javisst jag! Jag lovade ju att städa garaget!
Bomm, där tryter då tålamodet på frugan....
En man har ju inte sååå många viktiga dagar att komma ihåg...typ 4. Första gången man träffades. förlovning, giftemål och ens födelsedag...Hur svårt kan det bli???

MEN snälla älskling!

Så farligt var det väl inte att glömma en datum!

Jag har ju 364 andra dagar att komma ihåg.....



Idag är det då fredag, veckans bästa dag. Men denna helgen skall här jobbas. Det kommer inte att bli ett enda dans steg, hihi. Förra helgen var man ju ute både fredags kväll och lördags kväll...Det var sköj;)

Här skall ätas och sedan bär det iväg till jobbet.



HA EN MYSIG FREDAGS KVÄLL

OCH

VAR RÄDDA OM VARANDRA=)

/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: M Anneli A

Hejhej.. Ja detta datumet borde vara lätt att komma ihåg, även för männen =)

Hoppas du har haft en bra dag. Trevlig helg.

Kram ♥

2011-11-11 @ 22:55:10
URL: http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0