Armar som spaghetti......

Hur jävla tungt får det lov att vara att skyffla våt jord???
Har tagit i för kung och foster land idag med detta " grov görat". Ett karl jobb! Jag vet! Men tro inte för guds skull  att den jag är gift med har hjälp till. Idag har det väll varit jobb för hans del. Men jordhögen har faktiskt legat där den legat i ett antal veckor, så nog faan har det funnits tid för den delen att få bort den.......
Men jag antar väl att det är FÖR tungt, hahaha. Är det inte komiskt så säg!
Så nu sitter jag här med mina spaghetti armar och har ont ända upp i hårfästet.....

JAG ÄR ARG...

En jord utan männ, vi skulle nog faan klara oss ändå...

Det här med fort plantning skulle kvinnorna nog luska ut på något sätt. Vi är ju ganska vana att ta hand om oss själva...

GRRRR

/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: M Anneli A

Klart att vi skulle klara oss utan män. Jag menar, vi kan ju se till att "banka" in lite spermier så de räcker o blir över. Sen sköter vi ju ändå resten =))



Nää ta din karl i örat o led ut honom till de han ska göra, nån ordning på torpet får de vara =)



Ha en mysig kväll kram ♥

2011-11-07 @ 22:24:49
URL: http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se
Postat av: elfina

klart vi skulle klara oss utan männen.

Vi är ju kvinnor! fast visst känns det väl lite bra att ha spaggetti armar? då känns det att man jobbat hårt...=) det är power det

2011-11-08 @ 01:47:54
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0