Att känna på sig...

Är det inte som endel människor känner på sig att dyka upp när man själv inte är " klädd"??
Med klädd menar jag att man ser normal ut. ja, ni fattar...
Idag på morgonen kände jag att: Va faan; varför göra så stor sak av hur man ser ut. Jag hade tänkt jag skulle ta itu med lite göromål som inte krävde så snygg klädsel eller utseende mässigt ytre...
Så sagt och gjort. Här sitter man då i mjukis byxor, raggisar, urtvättad t-shirt och på detta har man då en " noppigt" kofta som sett sina bästa dagar. Håret hoptrulsat i nacken. Och man har ju inte direkt målat sig, haha
Färg kombinationen på dessa plagg skall vi inte tala om....
VAD SER MAN DÅ I FÖNSTRET????
Jo, syster yster kommer på besök med sin dotter..
Vad gör man! Visst kan man gå och sätta på sig lite bättre kläder! Men det bjuder mig emot. Jag vill ju inte byta om igen sedan när hon dragit hem, för att göra det jag tänkte göra...
Allså ser jag ut som jag gör. Men man känner ju hela tiden att "shit att man inte klädde sig ordentligt på morgonen", haha.Och detta är inte första gången som hon tar mig på sängen så att säga. Frågar henne om hon har något inbygt känselspröt som känner av när jag ser ut som " Hej Kom Och Hjälp", haha
Så till nästa gång skall jag klä mig upp till " tänderna" varje morgon. Allt skall på! Fin gaderoben, spacklett, platt tången skall fram och håret skall fixas. Naglarna skall målas. Inget skall lämnas åt slumpen...Men ni får väll allt hålla med.....Det  kommer att se jävla dumt ut att stå och tvätta bilen och sedan damsuga den i fin stassen och hög klackade skor......Men det bjuder jag på, haha

Men att vara såå här lätt klädd när man schamponerar bilen...Då tar jag hellre " ful" stassen på med gummi stölvlar till som accossiarer....

Här fryser man ju "ashlet" av sig..haha!

/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: Donken

...men grannarna får ju allt nåt att titta på då. hahah! :P

2011-11-19 @ 23:32:52
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Så där är det för mig också - fast då med städning.



Ingen tycks vilja göra spontana besök när här är städat - men så fort dammråttorna kommer fram, disken står på bänken och väntar...



Ja, då kommer dem minsann...

2011-11-20 @ 09:19:30
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Lycka till med biltvättandet! :)



Ha en fin dag!

2011-11-20 @ 09:35:19
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Man borde ändå försöka få igång något - trots att det kanske är fel tid på året! :)

2011-11-20 @ 20:38:32
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0