Flash back.......

GOD MORGON!
Nu har jag haft mig en liten " vila" på 4:a veckor ifrån bloggen. Tackar ALLA er som trotts detta varit inne och kollat om människan inte tänker skriva något snart, haha.
Har som vanligt haft " häcken" full och tro inte att jag suttit och rullat tummarna. Har många som drar i en och saker att utföra. Det är nog det som kallas för livet..eller?
Lever och mår väl. Frun här i residentet lämnar inget åt slumpen. Alla 24 timmarna på dygnet används. Men en liten slummer behöver man ha. Det får räcka som tillbaka blick, man lever ju i nuet och i framtiden. Det som varit kan man inte göra något åt. Men framtiden kan man ju försöka att påverka=)
Idag har man ju ledigt! Men tro inte att man kan sova då inte, hihi. Nejdå! här vaknar man då upp kl 06 av att det är en katt som jamar och vill ut. Den hade väll större behov av att få komma ut, än mina behov av att få sova. Vem vill ha en " plätta" på golvet? Inte jag i alla fall.
Kan säga att jag är lite stel i muskelaturen! Helgen har jag tillbringat på dans golvet i Boråsparken.
Där har det varit DANZFEST i kvällarna två. Med start på fredags kvällen. Om det varit skoj??? DET HAR VARIT SUPER......Det kan man lugnt säga. Så nu sitter man här med lite ÖMANDE muskler. Det sitter inte utan på att dansa,hahaha. Känner sig lite " överkörd" =). Men att dansa är livet. Det ger en så mycket roligt. Motion, vänner, glada stunder m.m.
Om en stund när det blivit lite mera ljus ut, så skall jag ge mig i kast med det sista i trädgården. Väderkartan har ju lovat ett toppen väder för utom hus aktiviteter. När hade vi senast ca 10 grader varmt i NOVEMBER månad och man kan fortfarande påta i jorden???. Men måtte det snart slå om, för jag vill ha snö och kallt till LUCIA och JUL, haha

Känner ni att " MÅNDAGEN" har tagit ett stryp grepp på er???

Lugn! Snart är det tisdag och en dag nämre helgen...haha.

/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha ja men ja har ju redan letat på ica haha, o där va han då inte

2011-11-07 @ 12:10:16
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Jonnie

haha ja ja får testa igen :) ja en sån biltvätt hade vatt kul o besöka

2011-11-07 @ 13:57:34
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0