Vart tog myset vägen.....

Ja, det kan man ju undra!
Här i det LUNDINSKA hemme så blev det ett annat form av mys....TV:e mys!!!
Herr L somnade TIDIGT i soffan, och frun i huset intog då relaxfåtöljen framför TV:n....Men ljudvolymen i en hand och kanalväljaren i den andra handen så kunde min fredags kväll börja. Varför gör jag så stor grej av detta?:
Jo, jag brukar inte titta på tv så mycket utan det brukar vara Herrn som har dessa verktyg i sina händer. Och då blir det att man tittar på vad han ser på......Och hans och min smak är inte lika i vad som är bra/rolig/trevlig kvälls underhållning....
Och dessutom så tycks han lida av något " symdrom" för han " sappar" runt på alla kanaler som finns HELA tiden, haha.
Så nu satt jag här och myste för mig själv. Chips påse fick slåss med den ena katten i mitt knä. Och ibland fick han ett chips oxå.;)..Tonerna i Diggeloo blandades med snarkningar ifrån soffan, haha..
Men detta var ju oxå en form utav mys. Att själv få rå om TV.n, det är inte varje dag...

TV.n är nog hemmets käraste ägodel.

Den som har fjärrkontrollen i sin hand, han är herren på täppan, haha

Är det så hemma hos er oxå??



Då är det lördag idag! Och här är det en grå och trist dag ute. Inte ens fåglarna väsnas i buskarna.

Tänk om det kunde komma ner en jävla mängd med snö. Då skulle det allt bli lite liv i luckan...och så skulle det bli ljusare ute.



Mitt vinterland...

Detta gillar jag=)

Ni har väl satt på Era vinterdäck??

Om inte , så är det dax nu....

/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: Ch

det lät som mys på högsta grad skulle jag vilja säga:)



du behöver nog inte längta så länge till, sägs ju att snön kommer imån (söndag) blir det snöänglar då?:)



ha en fantastisk lördagkväll// Ch

2011-11-19 @ 21:34:31
URL: http://silvderdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0