Se vem.....

som är hemma igen.....!



Igår kväll kom lilla skruttan hem. Katt jävel vad jag har saknat dig!! Hon har varit borta sedan söndag em.

Hon kom på kvällen jamande utanför . Mager som en " skrika" och hungrig. Satte

i sig två påsar av sin favo mat utan att blinka.

Sedan högg hon in på torr fodret. Han är alldeles svart på baktassarna, så antagligen har

hon varit instängd i ett garage eller ett pannrumm...

Så skönt att hon är hemma igen!

Som Alex sa när han såg henne: Svea vad bja att du är hemma. Mamma todde du

var öveköd, men det todde inte jag ( Han har svårt för " R").

Tur att någon hadde positiva tankar;)



Idag skiner solen! Därför tänker Fru L gå ut i trädgården och hugga tag i sitt gräv projekt. Så det kommer att bli några timmar i jordhögen och skit under naglarna. Nu kommer det inte att finnas ett enda dyft " flärd" över mig. Får hoppas jag inte skrämmer livet ur någon stackare som är på väg till affären ( Vi bor intill posten och affären..). Växter skall delas och jord skall skyfflas. Det är ju ingen idé att vänta på Herr L så att han kan göra grovgörat. För skall man göra det så kommer det att ta sådann långtid så att det hinner komma tjäle i backen och man kan rulla snögubbar. Kan säga att det blir lire svårgrävt i det läget.......



Kanske skall ta på mig pälsen istället för stövlar, skitjacka och osminkad...

Men känner nog att Cruella kan skrämma " skiten" ur vem som helst med sin röst och utstyrsel ändå;)

Man skall inte dömma hunden efter håret!

/ Kram Suss

 


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Visst är dom!



Ja visst mår jag bättre .. Sovit riktigt gott och tungt i natt.

2011-09-22 @ 11:05:42
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Jonnie

haha ja de brukar sällan stämma, men inatt va nog den lugnaste natten på länge :) ikväll blir de värre

2011-09-22 @ 11:05:58
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Jonnie

haha nje de e sant :) ibland måste man tyvärr jobba oxså :)

2011-09-22 @ 11:52:04
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Åsa

Hahaha katter kan ju försvinna länge, men visst blir man orolig...:)

2011-09-22 @ 12:25:43
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0