Gnäll inlägg.....

...eller vad skall man annars kalla det.
Har kommit in i en peroid när personen Suss inte är i synk med tiden. Detta startade nog före jul.
Och detta är något jag inte gillar. Jag tycker om att veta att jag gjort det jag tänkt mig under dagen. För att sedan kunna ta tag i nya saker nästa dag....Men inte då! Det känns som man trampar runt i sirap.
Hela tiden kommer det nya saker man skall göra och ta ställning till.
-Kanske det är dax för en förändring i livet????
-Om fördelning av arbets uppgifter?
- Sluta att tro man kan fixa allt??
-Tänka mer på sig själv??  osv
Eller är det bara en ålders kris?? Ja, det vet i sjutton. Men det är inte bra.
Blir så frustrerad av allt detta. Eller är det ett "vinter dval symtom"...Då önskar jag att VÅREN kommer snart=)

Mitt nya själv porträtt...

Ganska likt om jag själv får säga det, haha.

Tror inte ens att en plastik operation skulle hjälpa..

Ah faan! Det känns bättre nu;)

/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hle klart fördela arbetet lite , jag har faktiskt inte läst någon stanns att betydelse an ordet mamma är "fixar allt" ;) som så många mammor gör !

Det är ju klart lättare att få egentid när man itne har barn, jag har bara en man och han underhåller sig för det mesta själv :P

Trevlig helg & kram !

2012-02-24 @ 15:59:52
URL: http://www.missvivis.se
Postat av: AnnaE

Usch jag har hamnat i samma sits...Har mycket fix som ska göras här men jag kommer ingen vart..Ja ja

det blir la bättre. Ska nog skriva upp en lista vad som är viktigast och bocka av allt eftersom.

2012-02-26 @ 09:59:20
URL: http://Aesblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0