Psst....

Psst!   Jag är här nu;)
Jädrans vad en liten sketen vecka drar iväg fort....nu är vi redan inne i Februari.
Och som ni redan märkt är jag inte vän med " tiden". Han och jag har inte kommit i synk ännu... 24 timmar på ett dygn är inte till räckligt för mig och mina behov, haha

Vad har ni missat vänner?
Jag har varit på dans. Något som alltid är trevligt=). En helg gick till ett dop, där PRÄLLEN nog var ut kommen ifrån ett inlåst ställe. Eller haft ett X antal nattvardar innan, där han själv drack den stora delen;)....Det var synd åt föräldrarna...men dom kunde inte välja. Fick ta vad som fanns ledigt. Då är det bra att på en sådann hära mindre ort. Där väljer man både präst och tid själv.
Men ack!  Killen var glad ändå. Han jolldrade och fyrade av sina söta leende till hela tjocka släkten.
Sedan har jobbet tagit en stor del som vanligt. Inget nytt där inte...
Varit hos frissan 2 GÅNGER. Blev  inte rilktigt nöjd första gången. Betalar man 890:- så tycker jag nog allt att man skall gå ut genom dörren och känna att man är nöjd, eller????
Men frisörskan tyckte att jag hade rätt i vad jag på pekade och gav mig en snar tid med ett leende på läpparna..
Tack för det=)
Så nu sitter jag här och känner mig NÖJD, haha

Men hade jag detta håret så skulle jag nog byta frisör, haha.

A bad hair day......


/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: King of Nydala

Ha det kanon.

2012-02-08 @ 18:55:26
URL: http://thalgman.se/king

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0