Buurrrrr!

Men vad är detta??
Årets hitills kallaste kväll är det nu. Vi får nog även räkna in förra året oxå efter november månad.
Håll i hatten!
DET ÄR - 15 grader.
Med tanke på att tempen bara har befunnit sig runt -4 till -7 grader så är detta en riktig köld knäpp.
Nu blir det till att gräva fram långkallingarna. Termobyxerna har jag redan på mig, och raggsockorna lämnar ALDRIG mina fötter oavsett vad det är för årstid, haha.
Mamma sa alltid att man skulle hålla sig varm om fötterna. Och det gör jag;)

The King över allt det kalla!

Har du äntligen fattat galoppen att det skall vara snö och kallt på vinter månaden

JANUARI???

Det går inte ann att bara hoppa över en årstid för att " du" känner för det.

Växtligheten och bacilluskerna gillar det inte...

Nej! Skärp dig nu och se till att hålla " folket" i ett järn grepp fram till VÅREN gör sitt inträde..

Då kan du pysa ut genom personal utgången.....



Nu skall jag lägga mig på värme kruset, och dra upp raggsockorna till knävecket.

Dax att sova efter en hård dag. Har varit ledig;)

Har kollat runt på en massa bra bloggar. Dom jag gillat har jag lämnat en kommentar.

/ Kram Suss


Kommentarer
Postat av: Ninna

Här har vi haft strax över - 20, men igår var solen framme och värmde en vända, nästan så att man fick vårkänslor :)



kram Ninna

2012-01-24 @ 07:14:11
URL: http://ninna-b.bloggplatsen.se
Postat av: King of Nydala

Ja det känns att man inte är van vid kyla riktigt. Helgen var kanon. Ha det fint.

2012-01-24 @ 09:11:32
URL: http://thalgman.se/king
Postat av: Ch

ååh jag har köpt ett par RIKTIGT mysiga tjocka härliga "strumpor" kanske ska ta och skicka dem till dej :D dem är sååå tjocka, mjuka,varma, sköna och babyrosa.. hade passat dej ;)

2012-01-27 @ 00:40:04
URL: http://silverdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0