1 Oktober.......

Finns det någon mera otrevlig månad än Oktober?
 
Inte hos mig i alla fall. Då kan folk snacka om fina höstdagar med hög luft, vackra höst färger i gult, rött, grönt och gredelint, svamp i skogen och älg jakt. MEN detta är inget jag  " köper".
Oktober är för mig en månad som är regnig ( mer än vanligt), grå, disig och allmänt tråkig. Skulle gladerligen kunna vara utan den.Och idag visar den sig ifrån sin rätta sida. Det är precis som jag säger. Ett pissväder utan dess like. Och för att slippa att titta ut, skall jag gå ner till källaren och stryka lite. Det blir man i alla fall lite glad av, haha
 
 
Ha en bra dag i pissvädret!
/ Kram Suss
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonnié Jonsson

Vill du vinna en häftig Chokladfontän?

Kika in i bloggen för att delta i tävlingen...

2012-10-01 @ 10:56:14
URL: http://jonniejonsson.com/
Postat av: Mariette

Kan inte annat än instämma... och kallt blir det =(
Men man blir ju glad när man kikar in här och ser fina sommarblommor =)

2012-10-10 @ 13:34:58
URL: http://mariettesrora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0